1. Sandu Frunză, ”Myth, Advertising, and Political Communication in Romania”, in Delia Cristina Balaban, Meda Mucundorfeanu, Ioan Hosu (coord.), PR Trend. New Media: Challenges and Perspectives, (Mittweida, Germany: Mittweida Hochschulverlag, 2013), 195-204.
2. Sandu Frunză, “O analiză etică a terminologiei donatorilor vii propusă de ELPAT”, (An Ethical Analysis of the Terminology of Living Donors Proposed by ELPAT), în Tomiţă Ciulei, Cristian Sandache, Antonio Sandu (coord.), Logos – Universalitate – Mentalitate – Educaţie – Noutate, (Iaşi: Lumen, 2011), 119-128.
3. Mihaela Frunză, Sandu Frunză, Iulia Grad, Ovidiu-Nicolae Grad, Cătălin Vasile Bobb, “Formare filosofică şi expertiză etică: implicaţie sau incompatibilitate?” (Philosophical Training and Ethical Expertise: Implication or Incompatibility?) în Tomiţă Ciulei, Cristian Sandache, Antonio Sandu (coord.), Logos – Universalitate – Mentalitate – Educaţie – Noutate, (Iaşi: Lumen, 2011), 151-161.
4. Sandu Frunză, Iulia Medveschi, „Etică și responsabilitate socială în cultivarea brandului personal al jurnalistului în era digitală”, Ioan Laza, Florin Ardelean, Trei decenii de jurnalism (1990-2019): proiecte, realizări, restanțe (București: Tritonic, 2021), pp. 55-74.
5. Mihaela-Cornelia Frunză, Liana Fanca, „Stimulating Children’s Sense of Wonder via ‘Communities of Dialogue’: Case Studies from a Local Library”, in Anders Schinkel (ed.), Wonder, education, and human flourishing, (Amsterdam: Vrije Universiteit Amsterdam, 2020), pp. 296-317.